Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
Салықова Толқын Мұхаметжанқызы |
7- сынып
|
Ақмола облысы Еңбекшілдер ауданы Құдықағаш орта мектебі |
Күні: |
Технология |
| |
Сабақтың атауы |
Ою-өрнек түрлерімен танысу және ойып үйрену. | ||
Сілтеме |
Технология. 7- сынып оқулығы. | ||
Жалпы мақсаты
|
1.Оқушылар ою-өрнек түрлерімен танысады және оюды ойып үйренеді. 2. Оқушылар өз бетінше қорытынды жасап, ойларын ашық айтады, өз өмірлерінен мысал келтіріп отырады, өз ойларын дәлелдейді, жаңа сабақ бойынша тағы да не білгісі келетінін анықтайды. 3.Оқушылар топқа бөлініп,бір-бірімен ой бөліседі, шағын топ ішінде шығармашылық қабілеттерін көтеріп, бір-бірлерін тыңдап, сан түрлі сұрақтар төңірегінде өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады. | ||
Міндеттер:
|
1. Оқушылардың қызығушылығын ояту. 2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру. 3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау. 4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау . | ||
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері |
1.Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу. 2.Мұғалім оқуға бағыттап отыру. 3.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау. | ||
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену. 2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау. | ||
Күтілетін нәтиже |
1.Қағазбен немесе матамен оюды өздіктерінен оя алады. | ||
Тапсырмалар wiki беттерінен жүктелген дереккөздер
|
· Сән журналы. · Көркем еңбек кітапшасы. · Мектептегі технология журналы. | ||
Тақырыбы: Ою-өрнек түрлерімен танысу және ойып үйрену. Сабақтың типі: аралас сабақ, практикалық. Әдісі: сұрақ-жауап,түсіндіру,көрнекілік Көрнекілігі: Ойын «Кім тез», қол жаттығулары, сергіту сәті.
|
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады. Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу | |
СТО сұрақтары |
Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
Сабақтың маңыздылығы не?
-оқушылар не алады? -бұрынғы білімін қалай пайдалана алады? -өмірден алған тәжірибесінің әсері? -сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? |
-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу -тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу І. Қызығушылығын ояту Треннинг «Менің саған тілерім».
Оқушыларды «Ою», «Өрнек» деп санау барысында топқа бөлінеді. 1.Үй тапсырмасын тексеру. Әр топ өздерінің орындаған жұмыстарын қорғайды.
2. Оқушылар жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелері туралы ескерту.
3. Оқушылар бүгінгі сабақ жайлы білетіндерін ортаға салу.
Оқушыларға ою ойғызу.
! Тапсырма. Шағын топта талқылаймыз, қағаз бетіне топтастырып түсіреміз. - Сыныпта қорғайды.
4. Оқушылар бүгінгі сабақ соңында қандай нәтижеге қол жеткізесіңдер? Неге үйренесіңдер? Мұғалім толықтырады.
5. Видеоролик
«Ою түрлері Оқушыларға мұғалім ою ойып көрсетіп, үлгілерімен таныстырады.
6. Сарамандық жұмыс. Топ оқушылары ою түрлерін өздері ойып, қағаз бетіне жабыстырады.
1) Төртбұрышты тең қағазды нүктелі сызық бойымен бір бүктеп, бетіне қарындашпен ою үлгісін сызып саласыңдар.Сонда мынадай ою пайда болады. 2) Қағазбен ою қиып үйренеміз.
3) Қағазды төрт рет бүктеп қағаздың шетінен бастап өрнектеп қиямыз.
4) Қағазды ашқан кезде ою пайда болғанын көреміз.
5) Қиылған үлгіні қағаз бетіне жайып, астына қаратып желімдейміз.
6) Желім кепкен соң оны тігіп шығамыз.
8. Сергіту сәті.
|